Jak jsem fotila Danu

 

„Kulhá ti sebeprezentace,“  spustila na mě při pozdravu moje nová klientka, se kterou se známe přes Forever Living Products.

„Vůbec jsem nepostřehla, že fotíš i portréty a ženy jako jsem já,“ pokračovala. „A kdyby nebylo toho článku, co jsem posledně zahlédla na tvém profilu https://h-ellen.webnode.cz/news/neumim-se-fotit/ , vůbec bych se to nedověděla.“

Tolik přátelský sprdunk na začátek. Pak už jen samá pozitiva a sociální jistoty…..
Joooooo, kdyby jen to…..


Danuška je křehká subtilní bytůstka s neuvěřitelnou energií. Osobně jsme se potkaly na Plese První republiky, který vlastními silami pořádala naše společná kamarádka Jitka Kubálková a která mě jako první oslovila s doplňky stravy FLP a aloe vera v nejčistější formě. Svého času za mnou přijela z Brna s léčivými mastmi a aloe vera gelem, když jsem příšerně slítla na náledí na moje několik let velmi bolestivé koleno. Až jsem to musela rozdýchávat, stále v pokleku, abych posbírala zbytky sil a zvedla se.
Napsala jsem to jako takový výkřik do tmy na facebook, načež mě Jitka bombardovala smskama a vzkazy na FB stylem „doufám, že jsi doma, protože za tebou jedeme“.

Z Brna do Moravského Krumlova, prosím!! Čistě přátelsky, nezištně, nic za to všechno nechtěla. Dostala jsem spoustu rad k používání, všechny ty pomocné přípravky mi nechala na stole a odjeli. No a protože mě velmi překvapil její přístup a přípravky pomohly, netrvalo dlouho a zaregistrovala jsem se taky.

Tím jsem se velkým obloukem dostala znova k majitelce léčivého studia, Daně Hodanové.


Po přečtení výše zmíněného článku mi napsala se žádostí o profilové foto. To já velmi ráda, tak jsme se domluvily na neděli v odpoledních hodinách, až budeme v Praze. Pak jsme to operativně posunuly na později kvůli asi nejteplejšímu dni v červnu.

Sotva jsem dorazila s taškou s líčením, brašnou s foťákem a objektivy, přiběhla, přivítala mě a já se ocitla v úžasném prostoru jejího království. Zákoutí pro masáže. Malá tělocvična s obr zrcadly a spoustou náčiní. Další místnosti pro terapie. Přilehlý dvorek s posezením v zeleném. Kuchyňka. A celá jedna stěna všech možných certifikátů. Masáže, terapie, Dornova metoda a spousta dalšího.

Prostě úplné Jiříkovo vidění.

Vybraly jsme prostor na líčení, kde bylo nejvíc nejpřirozenějšího světla, čili tělocvičnu, posadily jsme se do dvou křesílek, Dana pustila klimatizaci. Na začátek se vždycky bavím tak všeobecně, zajímám se o klientku, ale tentokrát mě začala naťukávat a zpovídat ona. Převezla mě. A začala hned tím sprdunkem, že toho o mém focení moc nevěděla. Zabrousila i na otázku mé výživy a zdraví. Věděla, že mám nějaké trable s pohybem a stravováním a pohledem na mé rozložité tělo jí bylo jasné, co mně ještě nikoliv. Začala rozebírat moje mentální nastavení, bloky, opakující se mnohačetné situace ohledně mých bolestí i mentálních zranění a když jsem se jí svěřila, že kromě letitých bolestí kolenou mě už nějaký čas bolí pravá kyčel, okamžitě byla v obraze. Páteř, bedra. Všechny ty bolesti jsou odtamtud.
To jsem asi věděla taky, jenže mi to nikdy nikdo takhle dohromady nedal. A tu se mi úplně spontánně vybavila situace asi ze šesté třídy, kdy jsem přepadla přes kozu a jak jsem se násilně prohla v zádech, poranila jsem si dolní páteř. Vyšetření, rehabilitace. Pak bolet přestalo a pohoda džez. Když mě pak v prvním těhotenství bolela pravá kyčel tak, že jsem téměř nemohla chodit, dááávno jsem na školní záležitosti s tělocvikem zapomněla. Někde v povědomí to asi bylo uložené, ale až do včerejška jsem si to nespojila dohromady.

Ještě dnes mi z toho zůstává rozum stát, že už mě vidělo a vyšetřovalo tolik doktorů a nikdo na to nepřišel.

„Protože se nikdo správně neptal,“ sdělila mi Dana, když se mi včera zastavil rozum.

A tak ještě dřív, než kvůli čemu jsem za Danou přijela já, jsem od ní dostala překvapující a léčivou terapii. A teprve pak jsem ji opečovala, nalíčila a trochu jsme se vyblbly u focení.

A proč to všechno píšu? Dana Hodanová www.studiodanah.cz je velmi velmi empatická osůbka, která přesně ví, co vám pomůže. A velmi lituji, že ji nemám poblíž domova nebo aspoň v Brně. Ale určitě s ní budu počítat při svých občasných návštěvách Prahy.

Myslím, spíš cítím, že ona je po dlouhé době první človíček, který je schopen mi pomoct.

Už mi pomohla i jen tím neplánovaným povídáním.

Děkuji

Děkuji

Děkuji

Helena Konečná, Foto-H-Ellen, foto-moravsky-krumlov, fotografka, portrét