VERNISÁŽ moravskokrumlovských UMĚLCŮ

Vernisáž výstavy moravskokrumlovských výtvarníků

 

V poslední době mám čím dál raději reportážní fotografie. Ač jsem svým založením spíše nepřehlédnutelná a často i živelná, u focení tohoto žánru se pohybuji docela tiše, sleduji, co zajímavého se děje....a ono se často děje....

Tu děti uvolněně a bezstarostně tančí na Djembe marathonu, tu na stejném festivalu kojí maminka své miminko a přitom bubnuje na djembe, tu na vizážistickém kurzu se ženy vzájemně líčí, aby jim to co nejvíc slušelo a naučily se novým technikám....nebo jako včera na vernisáži byla největší cukrkandlovou hvězdičkou nejmladší a nejsladší účastnice s maminkou. Taky tam byla spousta fotografů (z většiny amatérských) a všichni se snažili o co nejlepší snímky.


A protože se mne pár dam ptalo, kde najdou moje fotografie, když na facebooku nejsou, vytvořila jsem tento fotočlánek do FOTOblogu :-) Další moje tvorba ZDE https://www.foto-moravsky-krumlov.cz/