Úvaha o focení, internetu,...

Sprdla mě kamarádka-babička v reakci na článek o fotících babičkách, jestli jsem psala o ní.

                                    (doufám, že to brala spíš s humorem :-))

A taky mi napsala jedna mladá maminka-kamarádka, kde jsem ji mohla slyšet, když je daleko a nevídáme se.....

 

A to mi docvaklo, že je to docela ožehavé téma.....

 

Čili.....všechno, co jsem kdy řekla nebo napsala, jsou góly do mé vlastní brány.

 

Téměř denně potkávám lidi – a jsou to hlavně ženy, které nechtějí být na fotkách, že se neumějí tvářit (nedávná zkušenost na vernisáži). Dokonce už jsem se setkala s tím, že jiný fotograf musel vymazat ze společné fotografie celou jednu postavu, protože si po akci rozmyslela se ukazovat a tak dál.

Když jsem asi dvěma kamarádkám nabídla focení určitého mého projektu zdarma za vystavení fotek na internetu, odmítly.....

 

Fenomén facebook, fenomén internet.

Jedni jsou tam denně celodenně, jedni jsou rádi, že projdou v tom lepším případě emaily.

 

Fotograf v dnešní době

většinou potřebuje prezentace na internetu, aby se potenciální zákazník rozhodl dle svého dobrého pocitu z vystavených fotografií. Samozřejmě, že i osobní dobrá zkušenost má - stejně jako kdysi - svoji váhu. Jen doba je rychlá, všichni chtějí všechno hned a pokud mi všechny ženy a maminky nedovolí fotografie jich či jejich dětí zveřejnit, můžu to celé zabalit.....

A to by mne velmi mrzelo.....

 

Protože tu práci miluju.....

Protože vidím, že má smysl.....

           

                            A taky......

....jsem velmi vděčná za krásné zpětné vazby tady :-)

 

Foto-H-Ellen - terapie pomocí fotografie