Logo pro Miriam

 

Logo pro Miriam

Potkala jsem se s ní v jedné skupině na facebooku.

Už jsem vám říkala, že facebook je skvělý na nové spřízněné duše, kde se virtuální přátelství může změnit na osobní?

Už jsem hodně takových vran, se kterými sedáme na jednom drátě, potkala a velmi si užívám jejich společnost.

Jestli se s Miriam Paradovou sejdeme, zatím netuším, nicméně mne zaujala svými hloubavými myšlenkami. Vždycky si čtu její komentáře a často s ní souhlasím nebo mne inspiruje k vlastním nápadům. Když jsem ji zavnímala poprvé, velmi se mi líbil její podpis na jedné z jejích www stránek, ostatně, právě kvůli celkovému brandovému pojetí podnikatelských stránek jsme se zatím virtuálně potkaly.

No a jedna část vizuální prezentace je logo. Někdo si ho tvoří nebo nechá vytvořit hned na začátku podnikání, někdo k němu dojde postupně a protože Miriam byla zrovna ve fázi přebrandování, místo doznívající vyrobenerukami.sk si vytvořila naprosto geniální zbrusu novou doménu www.milujemparadu.sk . V ní se snoubí její příjmení s jejím tvůrčím zaměřením.

Paráda.

Miriam tvoří šperky z drátu a pořádá na ně i kurzy. Jde jí to hezky, viděla jsem krátké videjko, kde učila vytvoření drátového srdíčka, které si může každý vyzkoušet v pohodlí svého domova.

Co se týče jejího nového loga, vymyslela si minimalistický šestiúhelník s písmeny MP uvnitř. Samozřejmě v jejích brandových barvách. Výslednou podobu vložila do té příslušné skupiny, tam se ale setkala s kritickými názory. Že to evokuje spíše technické zaměření než kreativitu a zdobnost drátovaných šperků.

Je skvělá, jak to krásně ustála.

A přemýšlela, jak s tím dál pracovat.

Když pak položila otázku, co bychom s tím udělali my ostatní, nabídla jsem se, že něco zkusím.

V grafickém programu jsem si otevřela stažené původní logo. Nějaký nápad jsem měla hned a šla ho rovnou zhmotnit, ale nebylo to přesně to ono. A tak vznikly první varianty, které jsem pak poslala Miriam, jak se jí líbí.

      

      

Aby logo nebylo tak striktně technické, pootočila jsem ten šestihran. Jen tak, aby Miriam měla víc možností k výběru. A ono se jí to líbilo, jen s tím zbytkem nebyla úplně ztotožněná.

A tak jsem šla ještě trochu vymýšlet, co s tím a spolu jsme to pak ladily online po messengeru. Když jsem pak zakrývala a odkrývala jednotlivé vrstvy, co z toho vznikne, dostala jsem se až na původní obrázek.

Ale tentokrát polečně s tou nejnovější podobou.

To byla trefa.

Poslední možnost Miriam zaujala nejvíc a i její nejbližší jí volbu schválili.

Těší mne, že jsem mohla být nápomocná a že se nám to společnýma silama povedlo.

I na dálku.