Jak mi pomáhá balanční olej

 

Jak mi pomáhá balanční olej


Když jsem přemýšlela, jak napsat, co se u mne asi za půl roku změnilo
ve zdraví, začala jsem si v bodech psát, co všechno mě trápilo.

9 let bolesti kolen, kyčle, beder
14 let nabouraný levý nárt a bolestivá chůze
18 let Menierův syndrom
10 let reflux
9 let arytmie/panická ataka (doktoři mi nikdy neřekli, co to mám)
25 let přibouchnuté dva prsty pravé ruky - lámající se nehet
3 roky těžké dýchání
vysoký tlak 200/140
ledviny


Ještě, že jsem si to v mém nejhorším období, kdy jsem fakt nevěděla,
jestli mě nebudou vozit na vozíku, takhle pod sebe nenapsala.
Asi bych si hodila mašli a nejela zbytečně k posudkové MUDr škemrat o invalidní důchod.

To bylo tři roky zpátky.
Nemohla jsem vstát z postele, nemohla jsem si dřepnout, kleknout (to mi ostatně zakázal
před těmi deseti lety ortoped), nemohla jsem jet na dovolenou ani na výlet.
Nemohla jsem se pořádně ani otočit na posteli.
I běžné židle v restauracích
mi nestačily, abych tam vydržela aspoň na jídlo.
Těžce se mi dýchalo i jen vyjít do bytu v prvním patře
a musela jsem se přitahovat rukama zábradlí, aby to ty nohy vůbec zvládly.

Když už mi bylo fakt těžce depresivně (v 56 letech), uchýlila jsem se
k řešení mých potíží mentálně. Od loňského března jsem měla pár terapií
na dálku. Vybrečela jsem spoustu slz a asi se mi některá traumata vyřešila,
no ale na bolestech to moc znát nešlo.

Až jsem přesně před rokem potkala jednu paní.
Díky ní jsem si udělala krevní test na 11 mastných kyselin
a propustnost buněčné membrány a zjistila, že můj poměr je téměř 20:1
a moje buňky vypadají jak pánev po smažení řízků na sádle druhý den.
A že do sebe můžu doplňky stravy házet lopatou
a moc valný účinek mít nebudou.

Totiž
Všechny civilizační nemoci od artróz přes cukrovku, vysoký tlak i rakoviny
jsou ze zánětu v těle. Stejně tak ADHD a další nemoci.
Žádoucí poměr Omega6 a Omega3 je do 3:1.

Přes stravu - a co běžně koupíme v hyper super - se na žádoucí poměr prostě nedostaneme.
Země je za posledních padesát let tak vyplundrovaná a chudá na živiny,
že i když si pěstujeme domácí zeleninu, není tam to, co v ní bývalo kdysi.

Proto je potřeba dodávat kvalitní Omega3.
S kvalitními antioxidanty, které udrží Omega3 čerstvé nezkažené
v těle nejméně 20-24 hodin (tolik potřebují buňky), jinak se do buněk dostane jen velmi
zanedbatelné množství, což opravdu nestačí a nefunguje.
Je to, jako bychom polykali zkaženou rybu...

Většina přípravků Omega3 nefunguje díky nevhodným nosičům, tudíž se nevstřebá.
Malé množství, z uměle chovaných ryb, znečištěné životní prostředí.

Jako příklad mám jednu 70+ paní.
Dva roky užívala Omega3 kapsle. Dávkovala si dvojnásobné množství
oproti doporučené dávce. Výsledek testu 12,2:1.
Teď někdy měla naplánovanou operaci.
Tři měsíce zpátky jsem se k ní dostala
a doporučila jí Zinzino balanční olej s polyfenoly.
Už po měsíci užívání mi radostně předváděla prostocviky,
které do té doby ani náhodou nedala
(před týdnem lezla po lešení...)
Její kadeřnice na ni koukala jak zjara, že před měsícem vylezla ty tři schody
s velkými těžkostmi a najednou docela hravě.
Ani snad nemusím popisovat, že na kontrolu kvůli operaci za MUDr dojela
a s díky odmítla.
Kontrolní test budeme dělat příští měsíc po 4 měsících užívání balančního oleje.

A stejně tak radostně mi hlásila kamarádka po dvou měsících
(první test 15,6:1, druhý test po 4 měsících 2,1:1),
že už nebere prášky
na artrozu v prstech,
já už půl roku nevím o žádném bušení srdce ani točení hlavy,
chodí i vstává se mi líp, kontroluju si tlak a klesá...
Ten spodní už mám téměř ok. Od ledna bez prášků.
Onehdá jsem byla 11 hodin na nohou a fotila svatbu. Dala jsem to.

Mnozí lékaři s námi spolupracují a doporučují.
Stránky Státního zdravotního ústavu www.szu.cz a profesor Ruprich píšou spoustu informací o Omega3,
stačí napsat do vyhledávače.

Jsem otevřená konzultacím osobně i po telefonu.
Balanční olej s testem   https://www.zinzino.com/2008650286/CZ/cs-CZ/products/Premier-Offers/910331  
Balanční olej bez testu https://www.zinzino.com/2008650286/CZ/cs-CZ/products/Premier-Offers/910330