H-Ellen

 

aneb O mně

„Je vaše sebevědomí skromná fialinka? Vypěstujte z ní orchidej,“
hlásal jeden z titulků prvního českého čísla Cosmopolitanu. V minulém tisíciletí.
Tenkrát jsem ho potřebovala jako sůl a ještě dlouhé následující roky jsem na sobě neviděla moc hezkých věcí.
A proto vím.
Vím, jak se cítí žena, která nutně potřebuje fotografie pro svůj web, životopis nebo sociální sítě a zároveň se objektivu vyhýbá kilometrovým obloukem.
Co můžete čekat při spolupráci se mnou:

H-Ellen hojně hydratuje,
zralé i mladší ženy okrášluje.
Hladí hrany, srdce i duši,
holky se diví, jak jim to sluší.
Cvak, cvak... a hotové fotografie
každá jinak využije.
Podnikatelka či máma
je na nich sama...
SEBOU...
A je to krása nesmírná

A pak třeba napíše:

„A stal se zázrak. Helenko, velké DĚKUJI za krásný zážitek při focení. Poprvé jsem si užívala focení (a to je mně 50+). Tvoje nadšení a energie jsou tak krásně nakažlivé. Moc diky za super fotky a tvůj o:)“
Pavla

 

Jsem hravá.

A taky vynalézavá a všeho schopná, takže se klidně budu s vámi procházet v parku a fotit, sedět na kafi, povídat a fotit nebo se válet po zemi (a fotit), abychom spolu vytvořily ty nejlepší fotografie, na kterých budete opravdu vy v té nejkrásnější podobě.
Fotografie, podle kterých vás poznají kamarádky i vaši klienti.
Fotografie vaší duše.

Přemýšlela jsem, co ještě o sobě napíšu, ale naprosto nejdojemněji to vyjádřila paní Antonie:

Milá paní Helenko, poprvé jsem se s Vámi setkala na vizážistickém kurzu MK v Brně, a jsem za to moc ráda, že jsem Vás poznala. Udělala jste nám nejen každé z nás nádherné fotky, před a po kurzu, ale i krásné video z fotografií průběhu kurzu. Mně se moc líbí, jak jste velmi citlivě vystihla tu napnutou tvořivou atmosféru a svým profesionálním přístupem a humorem značně přispěla k tak zdařilému kurzu a příjemným zážitkům při focení. Podruhé jsem se s Vámi setkala jen krátce na Výroční konferenci MK v Praze. Byla jsem tam s manželem, bylo to pro mě důležité, a Vy jste nám hned ochotně udělala fotku. Moc se mi líbí, manželovi také. Víte, budeme spolu příští rok padesát let, ale moc společných fotografií nemáme. Ještě jednou děkuji a těším se, že se s Vámi ještě někdy setkám.
Antonie Bejdová, poradkyně Mary Kay